Saturday, July 11, 2009

kawan2 ku syg....



(TEETH 4 LIFE)


hai kwn2..hehe..rindu la korunk..


da smingu aku kt u..ok la..


kwn2..?


bole la..hehe..


n alhamdulillah..aku bole tdo nyenyk da..


coz aku da dapt laluan idup aku..


which is to become a dentist..


as i am a dental student now..


so..


aku rase dlm klas kte aku ngn linda je kot yg amek dentist..


da rest mostly mdik n engineering....ok abbad amek law..





alhamdulillah again..


kte sume skrg da cam nmpk future msg2..


yg tngl work hard to grad successfully..ok..!





tom kol td die kte die ngn pelot plan nk g kua jalan2 kl..


hai..


besnye..x sabar nk jmpe kwn kesayangn aku 2..


rindu sngt2..





besnye...


lgpon sume skrg da dkt2...


tom..lot..jah...





n sume2 la..


izwan n bdk mesir pon da nk kmbali ke tanah air..haha





epi sngt..


to cik bal..dun wori..


aku sngt yakin bond btween us x pnh putus..


becoz deep in heart i believe dat each of us sti; rememba


each other..rite..





hope so..hehe.


to paijah..npe lame ko x tlis blog..


wi fi kt utp tergendala ke..


hehe(ceh berlagak mntg2 wi fi ukm bgos kn..)haha





n rjin2 taw update blog korg..


hai..kang anak cucu kte taw nk bce blog ni..hehe


(gatal nk beranak..)





pape pon..


lets strugle


4 da bes..


5 taun nanti arap sume da brjaye..


jgn lupe reunion besar besaran..


ahha


tgk..sape kwen dlu erk..


ehhehe





k.


dats all.


me..


da cun..


teka r sndrik..


diana

6 comments:

apip said...

haha..
klu bab2 kawen gerenti ak kawen dulu nanti..
muahahhahahaha!!!
jgn jeles!!
ngeh3..
Best of luck to u diana.. ;)

~alkhwarizmi3 said...

huhu..
gatal nye.
aku rase pejah dulu..
haha
sape ni..apip?
afif kita kamu ke..??

~alkhwarizmi3 said...

huhu..
gatal nye.
aku rase pejah dulu..
haha
sape ni..apip?
afif kita kamu ke..??

~alkhwarizmi3 said...

huhu..
gatal nye.
aku rase pejah dulu..
haha
sape ni..apip?
afif kita kamu ke..??

~alkhwarizmi3 said...

huhu..
gatal nye.
aku rase pejah dulu..
haha
sape ni..apip?
afif kita kamu ke..??

~alkhwarizmi3 said...

huhu..
gatal nye.
aku rase pejah dulu..
haha
sape ni..apip?
afif kita kamu ke..??